Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

 

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48585731654.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres naszej siedziby Karek Irena Kaczorek 80-531 Gdańsk ul.Sucha 15 tel. 58 573 16 54, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię  o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni  odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@agma24.pl lub telefonicznie: +48585731654. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, jeżeli jesteś Konsumentem w w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może być uszkodzony - każdy element musi być kompletny,

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

 

  1. Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( może być złożone wg wzoru załączonego do Regulaminu  Sklepu) Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie ( zachowując 14 dniowy termin od dnia złożenia oświadczenia o dostąpieniu od umowy  ), w komplecie wraz z całą zawartością opakowania jakie otrzymałeś w dostawie. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. Niezwłocznie  od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu ( czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy jest kompletny).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków może zostać wykonany na kartę.

 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (np. ze względu na uszkodzenie produktu ), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Wdrożenie, fiskalizacja, serwis - Gdańsk, Gdynia, Sopot

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Szybki kontakt

telefon: 58 573 16 54

email: karek@karek.pl

 

Produkt dnia
Skaner  Honeywell 1200G Voyager - komplet skaner,  podstawka, kabel USB
Skaner Honeywell 1200G Voyager - komplet skaner, podstawka, kabel USB
434,00 zł 328,00 zł 352,85 zł 266,67 zł
szt.
Promocje
Skaner  Honeywell 1200G Voyager - komplet skaner,  podstawka, kabel USB
Skaner Honeywell 1200G Voyager - komplet skaner, podstawka, kabel USB
434,00 zł 328,00 zł 352,85 zł 266,67 zł
szt.
Bestsellery
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl